Webáruházunk optimális működéséhez cookie-kat használunk. ELFOGADOM
Menü

Elérhetőség megváltozása 2015 októbertől

Régóta készültünk meglépni ezt az ügyfélszolgálati módszer váltást, de október elsejétől ezt használjuk. A régi (betelefonálós) ügyfélszolgálattal az volt a probléma, hogy rengeteg energiánkat kötötte le egy már kidolgozott problémamegoldás, vagy séma levezetése. 

Sajnos ezzel a leterheltséggel telefonos kapcsolat révén nem bírtunk. Mivel rengeteg információt adunk a víztisztító berendezések termékoldalán, valamint a Víztisztító blogunkon (Víztisztító GURU), ezért feleslegesnek ítéljük az ott található információkat még egyszer elmondani. Ha azt hozzávesszük, hogy a víztisztító gépválasztás előtt állók konkrét elképzeléssel rendelkeznek, ami ellen nincs szándékunkban küzdeni, akkor végképp nagy és értelmetlen tehertől szabadultunk meg. Tehát értelmetlennek találtuk a további idő és energiahúzást mindkét fél szemszögéből.
Ezért vezettük be minden webáruházunkban (és ezen az oldalon is megtalálható) külön kapcsolatfelvételi űrlap és hibabejelentő is. A kapcsolatfelvételi űrlapon ki tudja választani, hogy milyen ügyben szeretne segítséget kérni és ahhoz a kollégához kerül az elérhetősége és a feltett kérdése. Természetesen nem teljesen tűnt el a telefonos kommunikáció, csak átalakult. Az űrlap kitöltésénél lehetősége van visszahívást is kérni. Ebben az esetbe (természetesen ingyen) az adott szakterülettel foglalkozó kolléga hívja Önt vissza.
A külön hibabejlentő űrlapra azért is volt szükség, mert beszállítóink felé konkrét hibákkal kell fordulnunk és azokat részletesen kell leírnunk. Egy telefonbeszélgetés alatt kifejtett probléma gyakran nem specifikusan ad információt és nem segíti a tényleges hibamegoldást inkább hátráltatja azt. Egy “írásos” hibabejelentéssel a beküldő fél is biztosabb lehet abban, hogy problémája szakértő kezekbe kerül.

Sokan kerestek meg minket mástól vásárolt berendezések ügyében, amellyel nem kívánunk foglalkozni. Ugyan ezt jeleztük a weboldalakon, de folyamatosan érkeztek “idegen” gyártók víztisztítóival kapcsolatos kérdések és hibalejelentések. Ezeknek a megválaszolása a forgalmazó (illetve akitől vásárolta) feladata, nem a miénk. Kérjük, amennyiben nem nálunk vásárolta a víztisztító berendezést, akkor ne minket keressen annak az esetleges hibájával kapcsolatban sem.

Megszűnik a személyes átvételi pont is.

2015. október elsejétől az eddig ismert személyes átadópont csak a futárcégnek elérhető. Ez azt jelenti, hogy a telephelyen folyamatosan üzemel, de csak futárcéges áruátadásra használatos.
Itt folyik a hibás/szervizelésre váró berendezések és termékek átvétele és átadása is. Ez a lehetőség kizárólag csak előzetes időpont egyeztetéssel lehetséges.

Tartalomhoz tartozó címkék: víztisztító blog
Feliratkozás