Amikor a hibabejelentés menüpotot válassza a kapcsolatfelvételi ürlapon, akkor automatikusan bekéri a számlaszámot az ürlap. Ezt sokan úgy próbálják "kicselezni", hogy termékkel kapcsolatos érdeklődést jelölik be, ahol nem kéri a számlaszámot. Az ilyen bejelentésekre (ahol nem szerepel számlaszám) a közeljövőben nem is reagáluk, hiszen mindenhol a garanciális ügyintézés alapja a számla megléte. Ezt nem mi találtuk ki! Részünkről számlát adunk, tehát ez sem lehet probléma.
VALAMINT! Nem veszünk használt víztisztítót, nem foglalkozunk házaló cégektől vásárolt silány minőségű termékekkel, nem tudjuk, hogy milyen szűrőbetét kell XYZ víztisztítóba, még akkor sem ha lefotózza. A nagy kérdés az, ha mégsem jól tippeltünk, akkor mi van?!
Nagyon megtisztelő, hogy ránk gondolnak ilyen ügyekben, de ezt a veszödséget és az azzal járó pluszmunkát meghadjuk annak a cégnek, akitől vásárolt a víztisztító berendezését. Tehát a közeljövőben az ilyen megkeresésekre sem áll módunkban válaszolni.
Amennyiben a mi ügyfelünk, tehát tőlünk vásárolt, valamint a mi termékeink iránt érdeklődik, akkor tapasztalni fogja, hogy az ügyfélszolgálat nagyon gyorsan kommunikál még garanciális problémák esetén is.