Webáruházunk optimális működéséhez cookie-kat használunk. ELFOGADOM
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Mi volt a helyzet 2017 márciusban?

Mi volt a helyzet 2017 márciusban?

Minden vásárló rémálma, hogy ha valami probléma van, akkor tud-e valahova fordulni és kap-e egyáltalán valamilyen segítséget annak a megszüntetéséhez.
Ügyfeleink tudják, hogy abban is különbözünk másoktól, hogy nálunk a megrendelési folyamat lezárása nem a munkánk végét jelenti. Nálunk olyan ügyfélszolgálat és rendszer biztosítja ügyfeleink kényelmét és biztonságát, amit nagy általánosságban nem sok helyen kap meg. 

 

 

 


 

Hosszú évek alatt sikerült felépítenünk egy olyan beszállítói és szakember gárdát, amire méltán büszkék lehetünk. Ez a háttér biztosítja azt, hogy esetleges probléma esetén is gyors és hatékony megoldást tudunk biztosítani. Mert rendelkezésre áll alkatrész, szerelési anyag és hozzáértő szakember.

Ugyan a háztartási ivóvíztisztító berendezések területén nincs sok változás és újdonság (mert nyerő csapaton ne változtass), de ügyfélszolgálati és tartalmi elemeinket folyamatosan fejlesszük.

 

 

Ebben a hónapban rengeteg újdonságon dolgoztunk, ami ügyfeleink kényelmét szolgálja.

 

  1. Folyamatos garancia az ivóvíztisztító berendezésekre (ionizátorokra nem érvényes).
    Ennek a folyamatos garanciának csupán csak egy feltétele van. Ez pedig az, hogy minden évben, az általunk jelezett időpontban vásárolja meg a szűrőbetétet/szűrőkészletet.
    Ezek az időzítések részünkről becsültek, amelyek nagyban a felhasznált víz minőségétől is függnek, viszont minimum ebben az időpontban ideális lecserélni a szűrőbetéteket.

    Amennyiben ez az 1 feltétel teljesül, úgy ügyfeleinknek a normál használatból eredendő garanciális szervizköltség (alkatrész, szervizmunkadíj) INGYENES. Az ingyenesség természetesen nem vonatkozik a szállítási és kiszállási költségekre.

     
  2. Szűrőbetét csere figyelmeztető rendszer.
    Ez egy folyamatos munka részünkről, amivel még nem vagyunk teljesen kész. E-mailes értesítés már működik, viszont az SMS értesítés még sajnos csak részlegesen megoldott.A vásárlás pillanatát alapul véve időzített leveleket (és SMS-t) küldünk ügyfeleinknek.
    Talán a legfontosabb egy víztisztító életében az, hogy „tiszta” legyen. A biztonságos ivóvízminőséghez kizárólag folyamatosan karbantartott berendezések keresztül vezet azt út. Ha ez nincs meg, akkor a víz tisztításáért és biztonságáért felelős berendezés használata értelmetlen és veszélyes. A nem betartott szűrőbetét csere garanciavesztést okoz.

 

  1. GYIK + általános hibamegoldások.
    Termék leírásainkat folyamatosan bővítjük kérdések/válaszok, valamint általános hibamegoldások résszel is. Tapasztalataink szerint a hibajelenségek 95%-a csupán félreértelmezett hiba, vagy nagyon egyszerűen, az ügyfél által is megszüntethető jelenség. Ezeket a megoldásokat közöljük a termékek adatlapjain egy külön „fülön”, a GYAKORI KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK részen. Itt megtalálhatóak a vásárlás előtti és utáni kérdések mellet, a gyors hibaelhárítások is. (folyamatos fejlesztés alatt…)

     
  2. Konferencia telefonos hibamegoldás.
    Előfordul az, hogy az ügyfélszolgálat nem tudja azonnal megoldani (telefonos segítségnyújtással) a problémát. Ilyenkor specialistát vonunk be a probléma feltárásába és megoldására. A rendszer nagyon jól működik és minden esetleges hibajelenség megoldása a tesztelési szakaszban megoldódott. Az ügyfélszolgálati kolléga „kézen fogva” segíti a specialistával folyatatott beszélgetésben, amiben hárman vesznek részt.

     

A továbbiakban is nagy hangsúlyt fektetünk a tartalom fejlesztésre, ezért áprilisban indítjuk videós bemutatóinkat. Ezekben hozzáértő szakemberek mutatják be az ivóvíztisztító berendezéseket, valamint azokkal kapcsolatos információkat.
Szakmailag a legfelkészültebb emberektől hallható és látható az ivóvíztisztítással kapcsolatos olyan hasznos információk, amelyek eddig még nem voltak láthatóak sehol.

 

 

 

A hónap bejegyzései:
 

  • Mit jelent ha víztisztítód van?

    Sok mindent jelenthet az, ha neked is van otthon víztisztító berendezésed. Ma napság ugyanis nem csak egy terméket vásárolunk meg, hanem gyakran hozzá adják (vagy hozzá vesszük) az ideológiát is. Persze több kategóriájú víztisztító létezik eltérő áron és vízszűrési képességgel, de mindegyik berendezésnél a tulajdonosaik meghoztak egy bizonyos döntést, ami nagyon érdekes.
    Miért vásárolnak az emberek víztisztító berendezést otthonra, ha amúgy mindenhonnan azt lehet már hosszú évek óta hallani, hogy hazánk vezetékes ivóvízellátása kiváló. Mi több, víz nagyhatalom vagyunk, és mindenki csodájára jár a vezetékes ivóvíz minőségünknek.
    Belátható tehát, hogy ilyen ellenszélben tulajdonképpen felesleges egy olyan berendezés, ami megtisztítja a vezetékes csapvizet, hiszen az már alapból kifogásolhatatlan.


     

  • Mikor kell kicserélni a szűrőbetétet cserélni a víztiszítóban?
    Bárcsak annyi ezresem lenne, ahányszor ezt a kérdést hallottam már. Nagyon fura, de sajnos erre az egyszerű kérdésre nincsen jó válasz. Azaz valamilyen válasz van, mert valamit mondanunk kell leendő víztisztító vásárlónak, ami lehet, hogy az Ő esetében nem fedi a valóságot. Hasonlatos ez az autók üzemanyag fogyasztásához, ahol tavaly még a legnevesebb márkák is elvéreztek az igazmondásban.

     
  • A svédeknél sincs minden rendben.
    Egy régebbi cikkemben boncolgattam, hogy a vezetékes vízszolgáltatók alapból milyen veszély helyzetekkel számolnak. Több mint valószínű, hogy a hálózat üzemeltetéssel lehetett egy kis gubanc, ami szinte országos méretű PÁNIKOT váltott ki. Most megnézzük azt, hogy miért nem lehet SENKI biztonságban, aki szűretlenül fogyaszt vizet egy vízhálózatból. És a mellékelt hírek szerint édes mindegy, hogy milyen „fejlettségű” országban teszi ezt.
    Érdekes, hogy a vezetékes csapvizet eléggé nagy mennyiségben fogyasztjuk, és csak néha jutnak el a nagyközönség olyan hírek, ami ezzel az eléggé fontos anyaggal és annak minőségével foglalkoznak. Mi is csak ilyen és ehhez hasonló cikkekből tudunk meg sok mindent. A legnagyobb félelmünk az lehet, hogy nem mindig jutnak el hozzánk ezek az információk. Sajnos a szolgáltatók nem minden esetben fognak minket tájékoztatni a fennálló problémáról, mint ahogy azt már megszokhattuk…

     
  • Te milyen életet élsz?

    Napjainkban igen divatosak az okos eszközök, amelyek között megtalálhatóak azok a kütyük, amelyek hasznosak és amelyek csöppet sem. Riasztók és intelligens fűtésrendszerek és az intelligens kapuk bizonyára hasznosak, de rengeteg olyan termék van, aminek én nem sok értelmét látom. Nem is baj ez, hiszen nem az én „kényelemet” kell, hogy szolgálják ezek az eszközök, hanem azét, aki pénzt adott érte.
    Akárhogy is tagadnánk, de a legújabb kor után megérkezett az okos kor. 

    Tehetünk akármit is, de 2017-ben, már nem úgy élünk, mint 1999-ben. Rengeteg minden változott és változik folyamatosan szinte minden évben. Feltételezhető, hogy 2020-ban pedig már sok minden változott 2017-hez képest. EZ VAN!



Csatlakozz CSAPVÍZ FIGYELŐ CSOPORTUNKHOZ és oszd meg tapasztalataidat a vezetékes víz minőségéről!