Miért nincs átvételi pontos (pack-pack, webfox, stb…) átadásunk?

Miért nincs átvételi pontos (pack-pack, webfox, stb…) átadásunk?

A napokban, fennállásunk óta a legbizarrabb telefonbeszélgetést folytattuk le egy kedves megrendelőnkkel. Nem mennék bele a teljes diskurzusba (mert az tényleg elég fura volt), de feszegetve volt az átvételi pontos termékfelvétel is, ami viszont érdekel, lehet másnak is.

Több éve folytatunk internetes kereskedelmet. Ez idő alatt szinte az összes futárcéget teszteltük. Az összes nagyobb futárszolgálattal dolgoztunk már egyűt. Nem véletlenül esett a választásunk a Trans O Flex (TOF) futárcégre. Itt most nem mennék bele a szolgáltatási árakra, megbízhatóságra és az egyéb paraméterekre, amik egy futárcéget jellemeznek. Természetesen itt is futottunk bele problémákba, amelyeken fokozatosan próbál javítani a szolgáltató. Összességében véve, viszont rugalmas és jó minőségű az általuk végzett szolgáltatás, csomagkezelés és kiszállítás.

 

Nem alkalmazunk csomagpontos átvételt!

Amikor elkezdtek működni ezek a csomagfelvételi pontos lehetőségek, mi is szembesültünk vele, hogy erre természetesen igény van. Mi sem vagyunk szemellenzősek, hiszen tényleg valós igényeken alapuló praktikus szolgáltatásról van szó. Viszont azt a döntést hoztuk meg, hogy mi ebben az irányban rugalmatlanok leszünk, és nem kívánjuk használni ezt a fajta kézbesítési/átvételi lehetőséget, mert:

  1. A víztisztító berendezések nagy része, nem férne el egy ilyen csomagpontos rekeszben. Mivel olcsóbb lenne a futáros kiszállításnál, ezért nagyszámban választanák ezt, ami olyan problémákat generálna, amit nem tudnánk lekezelni és az ügyfél részéről csalódás lenne.
  2. Berendezéseink közül vannak 100.000.-Ft feletti víztisztítók is. Nem szívesen adnánk oda egy futárnak ezt a csomagot, aki ezt elhelyezi (valahogy) egy nyilvános tárolóban, amiből valamikor valaki felveszi a csomagot.
  3. Megemelkedne az át nem vett csomagjaink száma. Igen, vállalkozásként fontos számunkra, hogy a megrendelt termékeket minél nagyobb hatásfokkal juttassuk el ügyfeleinkhez. A fent már kifejtettek miatt 99,8%-os kézbesítési rátánk. Tehát sikerült az át nem vett csomagokat 0,2% alatt tartanunk.
  4. Időjárási körülmények esetlegesen károsíthatják a víztisztító berendezéseket és vízszűrő egységeket.
  5. Bizalmatlanok vagyunk! A víztisztítási témakör alapja a bizalmatlanságon alapul. Jobban szeretünk olyan szolgáltatást igénybe venni, ami kéztől-kézig kezeli a csomagjainkat. Ez fontos a későbbi esetleges felelősségek kizárása miatt.

 

Hasznos dolognak tartjuk a csomagpontos átvételt kisebb értékű és méretű csomagok esetében. Tehát amennyiben tőlünk rendel terméket, akkor biztos lehet benne, hogy legjobb minőséget és biztonságot kapja a legkényelmesebb módon leszállítva. Mi csak futárcéggel szállítunk ki! Amennyiben más szállítási/átvételi módot szeretne, akkor ne tőlünk rendeljen. Kérjük minden megrendelőnket, hogy ezt vegye figyelembe, mielőtt később kifogásolná annak a lehetőségnek a hiányát, amit nem is ajánlottunk fel.

Tartalomhoz tartozó címkék: víztisztító blog