Rendelés csak a webáruházban

Rendelés csak a webáruházban
Több éve küszködünk a szóban leadott rendelésekkel, de most ezen változtatunk.

Már tényleg több éve problémát okoz a telefonon leadott rendelések kezelése. Itt általában félrehallási és félreértési hibák játsznak szerepet. Átalában a névvel kapcsolatosak ezek. Voltak panaszok, miszerint Ő "y"-al írja a nevét, vagy éppen "ts"-es "cs"-t használ a vezetéknevében. Félre lehet hallani és érteni néha a szállítási címet is, de van amikor a megrendelő keveri össze megát és fordítva adja meg a számlázási és a szállítási címet. Ez nagy gond, mert a futárnak +1 kör és a számlázásnak is +1 macera.

Előfordúlt olyan is, amikor a megrendelő egy vízszűrő szett vásárlásakor elfelejtette az esetleges "M", vagy "S" illeszkedést mondani és normál betéteket kapott, ami számára nem megfelelő. Gyakran előfordúlt az is, amikor a megrendelő alacsonyabb összegre gondolt, mint ami a fizetendő összeg, mert pont nem azokat a termékeket nézte, mint amire gondolt. Sorolhatnám még a félre gondolt és félre értelmezett rendeléseket, de nem teszem. Ezek rengeteg valós kárt okoznak mind cégünknek, mind a kedves vásárlóknak, nem is beszélve a rengeteg időkiesésről. 

 

2014.11.01-től az alábbi változtatást hoztuk a megrendelésekkel kapcsolatosan.

  • Megrendelést csak és kizárólag webáruházban leadott rendelés keretében fogadunk el.

Ez azért is hasznos, mert ebben az esetben a rendelést leadó email címe megjelenik adatbázisunkban és így Ő folyamatosan jogosult az általunk biztosított kedvezményekre.

 

 

Tartalomhoz tartozó címkék: víztisztító blog