Értékesítő evidenciának tekinti, hogy a Vevő kellőképpen és számára kielégítő módon, teljeskörűen tájékozódott a neki megfelelő termék kiválasztásáról. Vonatkozik ez a termék működési elvéből adódó sajátosságokra is. A Vevő nem megfelelő választásáért Értékesítő nem tud felelőséget vállalni.
A víztisztító berendezésekre a mindenkor jogszabályban megadott jótállás idő jár, mely valamennyi meghibásodott alkatrészre (kivéve szűrőbetétek!), a javításra, valamint az alkatrészcsere munkadíjára vonatkozik. A jótállás igénybevétele esetén esetlegesen felmerülő kiszállás/szállítás költsége azonban Vevőt terheli. Az utánvéttel vagy portósan feladott csomagot nem áll módjában Értékesítőnek átvenni. A termékek garanciális ügyintézését a magyarországi forgalmazó köteles biztosítani, nem a Kereskedő. Garanciális ügyintézés végett keresse a forgalmazó elérhetőségeit a gépkönyvben.
1. Jótállási/garanciális feltételek és jogok
1.1 Heti rendszerességgel ellenőrizze a termék szivárgásmentességét, szigeteléseit a csatlakozásoknál, mert előfordulhat, hogy a hálózati víznyomást megnövelik és ez szivárgást okozhat. Amennyiben a víztisztító szivárog valahol, mindenképpen meg kell találni a szivárgás helyét, okát.
1.2 A termék beüzemelése nem tartozik a jótállási kötelezettségek körébe, azt a Vevő megrendelésére a munkát elvégző szerviz/technikus külön költség terhére végzi el. Szakszerűtlen beüzemelés, valamint az ebből eredő meghibásodás esetén a jótállás nem érvényesíthető.
1.3 Értékesítőt nem terheli kártérítési kötelezettség a víztisztító beszerelési helyszínének vagy környezetének elázása; illetve megemelkedett vízfogyasztás (vízdíjszámla) esetén.
1.4 Amennyiben Vevő a termék üzemelés helyszínén történő javítását kéri, a kiszállás költsége a Vevőt terheli.
2. Ajánlott szűrőcsere intervallum
2.1 Előszűrő: maximum 12 hónap, utószűrő: maximum 12 hónap, kiegészítő szűrő: maximum 12 hónap, membrán szűrő: maximum 24 hónap.
A javasolt időközönkénti szűrő-csere elmulasztása miatt előfordulhat a termék nem megfelelő működése.
2.2 Fenti szűrőcsere intervallumok a gyártó által javasolt maximum idők. A szűrőbetétek élettartama, telítettsége függ a tisztítandó (víztisztítóba érkező) víz minőségétől és mennyiségétől, illetve a hálózati víznyomástól.
2.3 Kereskedő csak a tőle vásárolt szűrőbetétekkel és alkatrészekkel kapcsolatban tud ügyféltámogatást biztosítani.
3. Jótállási/garanciális igény nem érvényesíthető a következő esetekben
3.1 Amennyiben Vevő vagy megbízottja a termék beszerelését/szervizelését nem a Beszerelési- és kezelési útmutatóban leírtaknak megfelelően végezte el.
3.2 Amennyiben a termék Vevőnek felróható okból sérült.
3.3 Amennyiben a termék meghibásodását elemi kár, elektromos üzemzavar, helytelen tárolás, fagykár okozta.
3.4 Amennyiben Vevő nem rendeltetésszerűen használta, átalakította, illetve hibásan vagy szakszerűtlenül kezelte a terméket, vagy ha a terméket külső, fizikai behatás érte.
3.5 Amennyiben csőtörés vagy egyéb káresemény következtében rongálódott meg a termék.
3.6 Amennyiben Vevő vagy megbízottja 7 bar-nál nagyobb víznyomásra telepítette a terméket. Továbbá, ha a termék beüzemelését követően a hálózati víznyomás (tartósan vagy ideiglenesen) megváltozott és az új víznyomás a termék működési feltételeit (alap típus: 3-7 bar, nyomásfokozós változat:1-7 bar) nem teljesíti.
3.7 Amennyiben a vízellátás nyomása és minősége ingadozó/eltér a megszokottól és a vezetékes csapvíz határértékeiről szóló szabályozástól.
3.8 Ha Vevő vagy megbízottja olyan vízforrásra (pl. kútvízre) telepítette a terméket, amely nem a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően került bevizsgálásra és ivóvíz felhasználási célra engedélyezve.
3.9 Ha Vevő vagy megbízottja nem eredeti alkatrészeket és/vagy szűrőbetéteket telepített a termékbe.
3.10 Ha Vevő vagy megbízottja 450 mg/liternél nagyobb oldott anyag tartalmú vízre telepítette a víztisztítót.
3.11 Ha a termékben lévő alkatrészek (szűrőbetétek, szelepek) rendeltetésszerű üzemeléséből adódó elhasználódása okozza a nem megfelelő működést/szűrési hatékonyságot/vízfelhasználást.
3.12 A termék beüzemelése nem tartozik a jótállási kötelezettségek körébe, azt a Vevő megrendelésére a munkát elvégző szerviz/technikus külön költség terhére végzi el. Szakszerűtlen beüzemelés, valamint az ebből eredő meghibásodás esetén a jótállás nem érvényesíthető.
3.13 Amennyiben nem az Értékesítőtől vásárolt szűrőegység/alkatrész van a termékben, akkor annak működéséért.
4. Egyéb kikötések
4.1 Értékesítőnek nem felróható a felhasználási helyen lévő környezet hibája miatt keletkezett károk. Ilyen például a mosogatótálca, lefolyó szifon és alkatrészei nem megfelelő tömítése miatt keletkezett károk, illetve termékkárosodások. Ezek elhárítására Értékesítő nem köteles! Ez kizárólag az Ügyfelet terheli.
4.2 Értékesítő nem köteles a Felhasználók ízpreferenciáit és elvárt csapolási sebesség igényeit figyelembe venni.
4.3 Értékesítő elzárkózik minden egészségjavítással, gyógyítással, megelőzéssel kapcsolatos elvárásokkal szemben.
4.4 Vízzel érintkezett terméket Értékesítő nem köteles visszavásárolni, még csökkentett áron sem.
4.5 Felhasználónak hetente legalább egyszer érdemes szemrevételeznie a vízzel érintkező terméket.
4.6 Beszerelés / karbantartási szolgáltatásaink szivárgás garanciája csak a munkavégzés minőségére vonatkoznak, nem a beszerelt termék minőségére.
4.7 Beszerelés / karbantartási szolgáltatásaink maximális szivárgás hibajelzési határideje 5 nap. Ez idő után beérkezett munkavégzésre vonatkozó hibajelzést nem tudunk elfogadni.
4.8 Beszerelés / karbantartási szolgáltatásaink alkalmával nem vállaljuk az elektromos hálózat kiépítést a berendezés csatlakoztathatósága érdekében. Erről a Vevőnek kell gondoskodni olyan berendezések esetében, amelyek működtetéséhez áramellátás szükséges.
4.9 Beszerelés / karbantartási szolgáltatásaink alkalmával nem vállaljuk konyhabútor, lefolyó és egyéb alkatrész bontását, szerelését.
4.10 Nem garanciális hibaelhárításkor a felhasznált betétek, alkatrészek felszámolásra kerülnek a kiszállás és munkadíjon felül.
4.11 Beszerelés / karbantartás szolgáltatásink ára nem tartalmazza a konyhai csapteleppel (3, vagy több utas csapok esetében is) kapcsolatos munkavégzést.
5. Megrendelés
Az adásvételi szerződés mely alapján az eladó terméket ad el a vevő részére kötelező érvényű megrendelés alapján jön létre. Kötelező érvényűnek számít e-mail-ben, vagy telefonon történő megerősítés, mely az elektronikus megrendelés után történik (a megrendelése kézhezvételéről szóló e-mail nem minősül kötelező érvényűnek). Ezt a kapcsolat felvételt az eladó kezdeményezi, miután ellenőrzi a termék elérhetőségét, és a szállítás időpontját. Az eladó által megerősített megrendelés (vagy megrendelés egy része) kötelező érvényűnek számít mind két fél részére, amennyiben nem került sor a megállapodott feltételek megszegésére azon időben mikor a megállapodás köttetett. Fontos feltételnek számít a megrendelés tartalmának megváltoztatása (pontos termék, és ár meghatározás), termék és szállítás ára, kézbesítés formája és időpontja.
6. Megrendelés visszavonása
Megrendelés visszavonása a vevő részéről.
A vevőnek joga van a megrendelés bármikori indokolatlan visszavonására még mielőtt a megrendelés kötelező érvenyűen megerősítésre kerülne. A kötelező érvényű megerősítés után már csak abban az esetben törölhető a megrendelés, ha az eladó nem teljesíti a szerződésben feltüntetett szállítási feltételeket. A kötelező érvényű megrendelés visszavonása esetében, a vevő köteles megtéríteni az eladónak az ezzel a cselekedettel járó kiadásokat. Az eladó érvényesítheti ezzen jogát a kiadásai megtérítésére olyan termék esetében melyet "megrendelésre" a vevő kérésére kellett beszerezni, vagy abban az esetben, ha a termék beszerzés közben felmutatható kiadások jöttek létre. A törlési díj akár a termék árának az 50%-a is lehet.
Megrendelés visszavonása az eladó részéről:
Az eladó jogot tart fenn a megrendelés visszavonására ezen esetekben:
* ha megrendelést nem lehetett kötelezően megerősíteni (hibásan megadott telefon szám, nem elérhető, nem válaszol az e-mail-re, stb.)
* ha terméket már nem gyártják, nem forgalmazzák, elfogyott a raktárról, jelentősen megváltozott a termék ára, 0,-Ft-os vagy hibásan feltüntetett ár esetén. Amennyiben ilyen probléma áll fenn, az eladó haladéktalanul kapcsolatba lép a vevővel a további lépéseket illetően. Abban az esetben ha a vevő már kifizette a termék részleges vagy teljes árát, ez az összeg vissza lesz utalva a számlájára 14 naptári napon belül.
* egyéb, ellátási neházségek miatt.
7. Elállás az adásvételi szerződéstől (csomagküldő szolgálat)
Elállás az adásvételi szerződéstől az ügyfél részéről. Azon ügyfélnek aki a gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében vásárol a hatályos jogszabályok értelmében joga van elállni a szerződéstől az termék átvételétől számított 14 napon belül. Elállási jog gyakorlásának a menete: Figyelembe véve, hogy az elállás esetén az egész szerződés az elejétől törlődik, az ügyfél az eladónak és az eladó az ügyfélnek visszatéríti az összes kölcsönös kötelezettséget.
Az eladó a terméket csak abban az esetben köteles visszavásárolni, ha a terméket nem használták, nem láthatóak rajta használat nyomai, és az eredeti csomagolásban van. Megjelenésében a csomagolás tekintetében is újreértékesíthetőek.
Ha az ügyfél elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni e-mailben a info@viztisztitodiszkont.hu - ra, vagy írásban az eladó levelezési címére.
Az elállásnál szükséges feltüntetni a megrendelés számát, sorszámát, a vásárlás dátumát, csatolni kell a termék megvételéről szóló eredeti számlát, és a számlaszámot melyre a vételár vissza lesz utalva.
Ha az ügyfél már átvette a terméket, köteles vissza küldeni az eladó levelezési címére, ahol az eladó azonnal ellenőrzi a vissza küldött termék állapotát. Abban az esetben ha a termék nincs az eredeti állapotban, és csomagolásban, az ügyfél köteles megtéríteni az eladónak a termék eredeti állapotba történő visszaállítását, és a terméken keletkezett kárt (hiányos tartalom, sérült csomagolás, használt vagy szennyezett, stb.).
Az eladó köteles az elállás esetében az ügyfélnek visszafizetni a már kifizetett vételárat vagy annak egy részét.
Az eladó a vételárat a jóváírástól számított 14 napon belül vissza utalja.
A terméket kérjük küldje ajánlva és biztosítva, mivel nem felelünk a termék elvesztéséért az hozzánk vezető úton. A terméket ne küldje átvételre.
8. Szállítási feltételek
A termék rendelkezésre állásától függően, a megrendelés visszaigazolását követő lehető legrövidebb idő 1-10 napon belül szállítjuk, kivételes esetben lehet ez az idő hosszabb a vevővel való megállapodás alapján, illetve készlethiányos termékek esetében.
Szállítási címet a vevő adja meg. A megadott címre történő kézbesítéssel a szállítási folyamat befejezetnek tekintett. A termék össze szerelése nem képezi a szállítás részét. A megadott címre történő szállítást az eladó biztosítja. A küldemény mindig tartalmazza a számlát.
Futárszolgálattal történő szállítás esetén a termék eladási időpontjának a termék átvételi időpontja felel meg.
Házhozszállítást egész Magyarország területén biztosítunk. A szállítás díját a választott szállítási mód alapján határozzuk meg. A tényleges szállítási módot a Megrendelés részben választja ki.
9. Felelőség a termékhibákért, és jótállás
A vevő köteles ellenőrizni a terméket közvetlenül az átvétele után. Amennyiben észrevehető a csomagolás mechanikus sérülése, a vevő köteles ellenőrizni a terméket, és meghibásodás esetén jegyzetet készíteni a szállító jelenlétében. A termék biztosítva van 5,- EUR brutto feletti megrendelések esetében. A kiállított jegyzet alapján a kárfelmérő eljárás lezárulása után a vevőnek kellő árengedmény lesz biztosítva, vagy új terméket kap (biztosítás esetében az előző mondat szerint).
A termék átvételekor nem észlelt mechanikai sérülés esetében a reklamációt szükséges rögtön a termék átvétele után igényelni. A termék mechanikai sérülésére vonatkozó későbbi reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Az ügyfél köteles a termék átvételekor (személyes vagy nem személyes) ellenőrizni a csomag teljességét. Futárszolgálattal való kézbesítés esetén a vevőnek reklamációs jegyzőkönyvet kell írnia a helyszínem a csomag hiányosságát illetően.
A jótállás nem vonatkozik a használat közben normál elhasználódású tárgyak esetében (vagy bizonyos részükre). Rövidebb életrartam tehát nem vehető hibának, így nem is reklamálható.
A Polgári Törvénykönyv kimondja, hogy a vevő jogosult panaszt tenni a fogyasztási cikkekben fellépő hibákért a termék megvásárlásától számított huszonnégy hónapon belül.
A jótállási idő azon személyek részére, kik a terméket vállalkozás vagy üzleti célból használják nincs meghatározva a polgári törvénykönyvben. A jótállási időt a tényleges importőr vagy a gyártó határozza meg. .
A termék és a szerződés ellentmondása esetében a fogyasztónak joga van az úgynevezett "jogorvoslat elrendezésére", mégpedig:
- a termék ingyenes javítás általi eredeti állapotába való helyezése
- vételár arányos csökkentésével
- termék kicserélésével
- szerződés felbontásával
Először a fogyasztó kérvényezheti az eladótól a termék ingyenes javítását, vagy a termék ingyenes kicserélését. Vevőnek a termék kicseréléséhez csak akkor van joga, ha az a termék meghibásodását illetően nem aránytalan. Arról, hogy a hiba aránytalan, az hitelesített gyártó dönt, és írásban teszi meg a meghibásodás felbecsülését. Ezen döntés alapján a törvény adta lehetőségek szerint tesznek megefelelő lépéseket.
A termékhibákra vonatkozó felelőséget az eladónál lehet érvényesíteni, akinél a terméket megvásárolta. Ha a termék javítására más személy van megadva (pl. engedéllyel rendelkező szerviz), az eladó köteles fogadni a reklamációt. Az eladó köteles fogadni a reklamációt, de aztán továbbítja az engedéllyel rendelkező szerviznek. Az eladó a reklamációról azonnal dönt, bonyolult esetekben az engedéllyel rendelkező szerviz véleménye alapján. Ebbe az időbe nem számolódik bele a szakmai felülvizsgálatra fordított idő.
10. Személyes adatok védelme
Tiszteljük a magánéletét. Ahhoz, hogy méltó szolgáltatásokat tudjunk nyújtani önöknek, szükséges, hogy ismerjük néhány személyes adatát. Ezeket az adatokat védjük a visszaéllés ellen, és garantáljuk, hogy nem közöljük egy harmadik féllel az ön kapcsolattartási adatait, és a vásárlását illető információkat.
Ezen internetes üzlet használatával egyetért az ön által megadott információk, és a vásárlását illető információk gyűjtésével a fentebb meghatározott feltételek alapján. Az ügyfél regisztráció, újdonságok lekérése, felmérésekben való részvétel, és a regisztráció többi formájával automatikusan egyetért, hogy értesítve legyen az újdonságainkról a webáruházunkban, e-mail-ben, vagy telefonon. Ha nem fog igényt tartani ezen értesítések küldésére, lehetősége van ezt bármikor megszüntetni, ezen lehetőség pontos leírását minden küldött üzenetben megtalálja.
Az internetes üzletünk jogot tart fenn lemondani a biztonság garantálásáról ismeretlen tettes (Hacker) általi szerver támadás esetében. Csakis ebben az esetben nem érvényesek a fentebb meghatározott személyes adatok védelméről szóló feltételek.
Kiegészítő rendelkezések.
Az ÁSZF (vásárlási feltételek) elfogadásával tudomásul veszi, hogy a víztisztító/vízszűrő/vízionizátor berendezés, valamint szűrőbetét és vízkezelő egység használatba vétele után nem tudjuk biztosítani az esetleges elállási jogot. Termékeinkre nem tudunk kipróbálási lehetőséget nyújtani, hiszen a vízszűrő termékek használatba vétel után tovább nem értékesíthetőek egészségügyi okokból.
Amennyiben nem biztos abban, hogy használni szeretné a terméket, kérjük ne helyezze üzembe. Üzembe helyezett termékekre (víz érte) nem tudunk elállási jogot biztosítani.
Az eladó semmilyen minöségellenörzési feladatot nem végez az általa forgalmazott termékek esetében. Az esetlegesen mégis fellépő hibákat viszont természetesen bevizsgálás után orvosolja.
Az eladó semmilyen felelőséget nem vállal az általa forgalmazott berendezések és vízszűrő egységek, valamint alakatrészek működéséből fakadó esetleges káreseményekért. Ilyen példáúl az esetlegesen megnövekedett vízfelhasználás és vízszámla költsége, vagy az esetleges elázás és az abból eredő károk. Csőtörés, vagy az ingatlanon belül előforuló esetleges vízszennyezési eseményekből adodó vízszűrő betét élettartam csökkenés, illetve dugulás is garancia kizáró körülmény.
A honlapon és a gépkönyvekben feltüntett, valamint szóban közölt szűrőbetét és vízkezelő egységek kapacitás értéke a gyártók által megadott maximalizált értékek/információk. Ezeknek a valós kapacitásértéke a bemeneti víz minőségétől és felhasznált víz mennyiségétől függnek. A csereidőszakra tőrténő felhívás csak a tapsztalataink alapján kialakult időitervallum. A konkrét cserebetét időszak erősen bemeneti vízminőség és felhasznált vízmennyiség függő.
A honlapon található paraméterekért és gyártó specifikációkért, műszaki leírásokért és gépkönyvekért felelősséget vallani nem tudunk. Cégünk kereskedő cég! A gyártói desigváltásokért, valamint esetleges méret/töltet-beli eltérésekért felelőséget nem vállalunk!
A web áruházban leadott megrendelés utáni email-es után követéshez, valamint „figyelmeztető” levelek fogadásához a megrendelő fél automatikusan hozzájárul.
A javított, vagy cserélt terméket szállítási díj ellenében futárszolgálattal juttatjuk a kívánt címre.