Webáruházunk optimális működéséhez cookie-kat használunk.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap > Hírlevelek >

Gyúrunk waze? Profik vagyunk

Valahol, valakitől azt hallottam, hogy a profi akkor is megcsinálja, amit kell, amikor nincs kedve hozzá. Az amatőr pedig akkor se biztos, hogy megcsinálja, ha kedve van hozzá.
Itt még nem az elvégzett munka minőségéről beszélünk, hanem arról, hogy egyáltalán elkezdődik valami, ami vezet valahova.

Ilyenünk még nem volt!

Tudod, hányszor mondták ezt nekem szakik? Olyan emberek, akiknek a szaktudásához talán soha nem érek fel.
SOKAN!

 

- De most meg van! vágtam rá csípőből és el is nyertem szinte azonnal az unszimpatikus jelzőt.

 

Sajnos ugyan ezeknek a szakiknak a szaktudása hatalmas, de a motivációjuk a probléma megoldásra elhanyagolható. Nem értik meg, hogy egy vásárlónak/ügyfélnek nem mondhatom azt, hogy „ilyenünk még nem volt” még ha ez így is van.

Ez az információ nem érdekli, csak a megoldás.

 

Sok estém ráment erre...

Nálam is vannak olyan hibajelzések, amikkel soha nem találkoztam még.

Ilyenkor van az, hogy folyamatosan modellezem a hibát és annak lehetséges megoldásait. Sokszor van úgy, hogy nem alszom, mert NEM HISZEM EL, hogy nem tudom megoldani a problémát.
Amikor már feleségem is megunja, hogy frusztrálom a műszaki okfejtésemmel (ami általában úgy kezdődik: hogy de nem érted, hogy ez így nem lehet?!), akkor kérek telefonos segítséget egy olyan embertől, aki még nálam is jobban ért a víztisztításhoz.

A vége pedig mindig az, hogy a probléma megoldódik, mert olyan nincs, hogy nem.

 

DE! Azért a probléma megoldások esetén is meg kell maradni a realitás talaján.
Tehát olyan, hogy 5-6 évig a felhasználó rá sem bagózott a szűrőcserére és karbantartásra az már magában olyan kockázatot jelent, amikor én hiába gyúrok, a megoldás nagyon költséges is lehet.

És itt arról is szó eshet, hogy néha nem árt, csak úgy ránézni/meghallgatni szerencsétlen vízszűrőt, hogy nem ad-e ki fura hangokat. Ő is igényli a figyelmet